Angajăm asistent birou administrativ
Federația Coaliția Natura 2000 angajează Asistent birou administrativ. Detaliile postului sunt următoarele:
- Denumirea postului: Asistent birou administrativ
- Locație: București
- Tip job: Part-time
- Studii minime: Absolvent de studii superioare
- Competențe (cunoștințe, abilități, atitudine) necesare
- cunoștințe și experiență legate de management de proiect
- cunoștințe medii în administrarea de programe, secretariat, ONG
- cunoștințe operare P.C.: pachetul Office (în special Word, Excel, PowerPoint); platforme de căutare; servicii de e-mail etc
- abilități de organizare evenimente
- abilități de comunicare și lucru în echipă
- management de zi cu zi a unei baze de date simple
- scriere de proiecte (de preferat)
- cunoștințe WordPress (de preferat)
Responsabilități și sarcini:
- monitorizează realizarea activităților Coaliției conform planului de lucru anual
- asigură comunicarea internă și externă, via telefon, e-mail etc
- asigură asistență în managementul proiectelor Coaliției, cu sarcini definite distinct pentru fiecare proiect de către managerul de proiect, printre care:
- urmărește respectarea tuturor procedurilor prevăzute în contractele de finanțare și în desfășurarea proiectelor
- solicită ofertele de produse și/sau servicii ce urmează a fi achiziționate
- face achizițiile aprobate de director și asigură comunicarea cu furnizorii
- asigură monitorizarea implementării activităților
- elaborează rapoartele, pregătește documentele pentru întâlnirile periodice ale partenerilor
- ajută la elaborarea instrumentelor de lucru necesare implementării activităților
- coordonează elaborarea conținutului pentru site și pagini de social media
- realizează monitorizarea activității parlamentare (Camera Deputaților și Senat – comisiile pentru Mediu și Agricultură), precum și monitorizarea activității Ministerului Mediului și transmite rezultatele monitorizării directorului și CD în forma convenită
- întocmește documentele necesare deplasărilor (ordine de delegație, foi de parcurs, dispoziții de plată)
- actualizează registrele de intrări/ieșiri
Beneficii:
- Salariu 320 EURO net (jumătate de normă)
- Program de lucru flexibil, remote și de la birou în funcție de priorități / activități
- Posibilitate de dezvoltare profesională
- Networking profesional la nivelul celor mai importante ONG-uri de mediu din România
Vă rugăm să trimteți CV-ul și răspunsul la următoarea întrebare până în data de 15 ianuarie pe adresele de email: office@natura2000.ro și roxana.iordachescu@gmail.com.
De ce îți dorești acest job și care sunt abilitățile/ experiențele care crezi că te-ar ajuta să îndeplinești sarcinile descrise?
Doar candidații care vor răspunde la întrebarea de mai jos vor intra în procesul de selecție al CV-urilor.