Angajăm asistent birou administrativ

Federația Coaliția Natura 2000 angajează Asistent birou administrativ. Detaliile postului sunt următoarele:

  1. Denumirea postului: Asistent birou administrativ
  2. Locație: București
  3. Tip job: Part-time
  4. Studii minime: Absolvent de studii superioare
  5. Competențe (cunoștințe, abilități, atitudine) necesare
  6. cunoștințe și experiență legate de management de proiect
  7. cunoștințe medii în administrarea de programe, secretariat, ONG
  8. cunoștințe operare P.C.: pachetul Office (în special Word, Excel, PowerPoint); platforme de căutare; servicii de e-mail etc
  9. abilități de organizare evenimente
  10. abilități de comunicare și lucru în echipă
  11. management de zi cu zi a unei baze de date simple
  12. scriere de proiecte (de preferat)
  13. cunoștințe WordPress (de preferat)

Responsabilități și sarcini:

  • monitorizează realizarea activităților Coaliției conform planului de lucru anual
  • asigură comunicarea internă și externă, via telefon, e-mail etc
  • asigură asistență în managementul proiectelor Coaliției, cu sarcini definite distinct pentru fiecare proiect de către managerul de proiect, printre care:
  • urmărește respectarea tuturor procedurilor prevăzute în contractele de finanțare și în desfășurarea proiectelor
  • solicită ofertele de produse și/sau servicii ce urmează a fi achiziționate
  • face achizițiile aprobate de director și asigură comunicarea cu furnizorii
  • asigură monitorizarea implementării activităților
  • elaborează rapoartele, pregătește documentele pentru întâlnirile periodice ale partenerilor
  • ajută la elaborarea instrumentelor de lucru necesare implementării activităților
  • coordonează elaborarea conținutului pentru site și pagini de social media
  • realizează monitorizarea activității parlamentare (Camera Deputaților și Senat – comisiile pentru Mediu și Agricultură), precum și monitorizarea activității Ministerului Mediului și  transmite rezultatele monitorizării directorului și CD în forma convenită
  • întocmește documentele necesare deplasărilor (ordine de delegație, foi de parcurs, dispoziții de plată)
  • actualizează registrele de intrări/ieșiri

Beneficii:

  • Salariu 320 EURO net (jumătate de normă)
  • Program de lucru flexibil, remote și de la birou în funcție de priorități / activități
  • Posibilitate de dezvoltare profesională
  • Networking profesional la nivelul celor mai importante ONG-uri de mediu din România

Vă rugăm să trimteți CV-ul și răspunsul la următoarea întrebare până în data de 15 ianuarie pe adresele de email: [email protected] și [email protected]

De ce îți dorești acest job și care sunt abilitățile/ experiențele care crezi că te-ar ajuta să îndeplinești sarcinile descrise?

Doar candidații care vor răspunde la întrebarea de mai jos vor intra în procesul de selecție al CV-urilor.